PeRjaLAnAn !!

HahHaHa..salam semua..cisss..kawan2..mmg aku rasa x ramai yg nk bce blog aku nie..lantok lerrr..tajuk yg nk aku bualkan ari nie adalah berkaitan dgn CUTI SEM..ciss.. mmg membosankan.. sbb aku tpaksa gi praktical.. apo lah..cubalah cuti sem tu dipercepatkan supaya aku Ado maso nk pergi memancing ke.. mengorat awek kelantan ke, tdo selama dua hari ke..nie x  asyik nk dok memikir ttg praktical yg tah papo tah.. bukan buek papo pown..haaa...tpi mmg pengalaman adalah terbaik..sbb aku dgn kawan2 ALIEN aku sentiasa menemani aku dan membahan aku CISSS...
tpi peragai tah paper tah..hahaha..walaubagaimanapun..aku ttp suka berkawan dgn dieorg...mmg HIDUP NIE PERLU PERKAWAN sbb dalam idup klu duk sensorang baek tdo ATAS POKOK..haahaahaa.... aku mmg x bleh blah biler ad jerk kesalahan tatabahasa yang dieorg buat contohnya:
kesalahan tatabahasa
ajim: tali langsi =tali tangsi, pangkah = pangkang, lahawi = lababi, org kalah tak larat bersuara=orang kalah tak layak bersuara, cat=cad
adi: shot kom= shot fom, negara johor = negeri johor, syuk shat= syuk sad, totanium=tot'ham
awi: qiusme=excuses me, kijang-kajag, kenig=misai
kambar: pembetulahan=pembetulan
atih: nani=noni

hahaha...x bleh blah tol..si azim tu mmg la pelat..tpi nk gak cuba ckp laju mcm org normal..alahai.. klu dah cacat tu cacat la(cacat perkataan) haahahaha...bengongnyer lahai...sem nie aku praktical kt IPD ALOR GAJAH..mcm2 pengalaman aku dpt...yg x bleh blah tu..dieorg sje jerk nk kenakan aku... dieorg ajak aku gi post potem(bedah siasat) aku gi tgok jerkla..tangkap gambar mmg x lah..kang mayat tu kenyet kat aku.. huhhh..dieorg ckp mayat x dibedah lagi..so aku dgn senang hati la gi tgok...mula2 mmg x ad bau hanyir darah manusia...aku dgn senang hati pergi berjalan sambil bersiul dlm hati nk tgok cara pemedahan yg pihaak hospital buat...mmg la mula2 tu rasa takut tu x ad...rasa teruja sbb aku frist time tu tgok org bedah2 nie.. slama nie aku bedah ikan jerk sbb aku nk goreng..hohohoho...tpi kali nie aku nk tgok org bedah mayat plak..
hehehe..mula2 aku sampai kt hospital tu. mmg la dieorg sambut aku mcm menteri besar dan penuh dgn senyuman terukir..TAPI...ad udang disebalik batu...
rupa2nya dieorang dah bedah mayat tu...alahai..bau dia...huh!...mmg ku giler2 nk mabuk... sampai aku tpaksa pegang dinding utk berjalan sbb x mampu berkata apa2...
aku try gak lari..tpi tangan aku dipegang dan masa tu aku mmg nk tekat dah nk lari...tiba2 pihak hospital tu kunci pintu kluar...ALAHAI...
mmg time tu aku rasa sera, giler...maner x nyer...perut dia dah terburai..mcm ayam aku tgok...hhhuuuuu.. APERLA NASIB AKU...tpi mmg tu pangalaman aku frist time aku dpt tgok orang bedah mayat depan mata sampai abes...dan masa tu jugak dalam seminggu aku menjadi seorang VEGETERIAN SELAMA SEBULAN...HUHAHAHAHA

Comments

Popular posts from this blog

MASA

LaGi Bnyak Tiang DAri Orang