LaGi Bnyak Tiang DAri Orang

         hehe Lelaki baik..alahamdulillah..aku baru jerk balik dari KL kota dusta..huaha..ramai gile org..aku sendiri mabuk gi pavilion aper tah...aku tgok melayu ramai giler kat sana..pakaian mmg x bleh blah..(aku rasa klu pak imam yg x kuat pown bleh tercabut serban..)hehehe..ramai yg bertudung tpi salah dgn caranya..ramai yang mengunyah puas org lain kelaparan,ramai yang tdo lena tpi org lain tido dijalanan,..mcm p.ramlee ckp kekuatan hang tuah pada kerisnya atau tenaganya atau namanya..tpi aku rasa kekuatan manusia semua dari imanya..
        x ramai manusia yang rela berlapar,tpi x tau ke kan tu satu mimpi jerk..dalm dunia nie semua mimpi.. kita berjalan,kita makan,kita bermain..senag kata semuanya mimpi..tpi knp manusia masih lalai..
 Surah Wal-Asri, “ Demi masa sesungguhnya manusia itu dalam kerugian, kecuali yang beriman dan beramal soleh, dan mereka yg berpesan dgn kebenaran dan mereka yg berpesan dgn kesabaran”

Comments

Popular posts from this blog

MASA