hidup_singgah_mati(sebuah perjalanan kehidupan sebelum titik noktah)

salam kepada semua sahabat yg kenali diri n x kenali diriku ini...(rein comel)..hahaha..aku baru sahaja nk buat blong nie..trimas pada chai rein yg mengajar aku cara2 nk membuat benda nie..insyallah..akan aku try satu persatu utk membuat semua nie..bak kata pepatah perlahan2 kayuh....tpi aku masih belum boleh masukkan gamba2 dlm blong nie..masih blur2 ttg blog...insyallah...aku try nnti
PERSIAPAN DALAM MENCARI ERTI HIDUP
 Seperti yg kita sedia maklum..banyak peristiwa yg kita dapat lihat disini..ketidak percayaan tengtang kuasa allah..persoalan2 timbul dalam diri..berkemungkinan disebabkan tiada rasa sense of belonging dengan tuhan.
tidak merasakan tuhan itu tuan dan kita ini adalah hambanya....terdapat kes dakwa mempunyai kerajaan sendiri seperti ayah pin terdapat juga kes yang tidak meyakini islam dan tuhannya seperti kes murtad lina joy.
  kebanyakkan kes2 perang yg aku tgok pown berkaitan dgn tuhan atau agama,bukanlah faktor politik atau ancaman dari negara2 itu seperti dakwaan israel dan amerika, tpi mereka hendak memusnahkan orang islam. bukankah ai sudah jelas dan nyata?tpi kenapa ramai yg buta?hrummm....
manusia akhir zaman semakin teruk dan menghampiri zaman jahiliyahnya semula..... teruk2....

Comments

Popular posts from this blog

MASA

LaGi Bnyak Tiang DAri Orang